De provincie Limburg gebruikt cookies om jouw surfervaring op deze website gemakkelijker te maken. Meer info
Ga verder
Limburg hier groeien ideeen

Deskundige Overheidsopdrachten

Uiterlijke kandidatuurstelling: 2018-07-31

Situering

Momenteel zijn er twee functies vacant binnen het provinciebestuur Limburg:

  • een deskundige Overheidsopdrachten bij de Centrale Aankoopdienst – Directie Facilitair Beheer
  • een deskundige Overheidsopdrachten in het team Overheidsopdrachten van de Beheerscel Beleidsdiensten.

De Centrale Aankoopdienst (CAD) verzorgt een efficiënt aankoopbeleid, zowel voor de eigen, interne werking als voor de andere instellingen van het provinciebestuur. De focus ligt op het ontwikkelen en implementeren van facilitaire raamovereenkomsten die belangrijke voordelen opleveren. CAD biedt aankoop-technische ondersteuning aan aanvragers binnen het provinciebestuur (directies, diensten, instellingen) en evolueert naar een specialistisch kenniscentrum voor aankopen en aanbestedingen. Hiernaast is de Centrale Aankoopdienst ook een aankoopcentrale PROCLIM, die naadloos aansluit op de nieuwe missie van het provinciebestuur Limburg. De dienst speelt actief en gericht in op sterk aanwezige noden bij steden en gemeenten op vlak van aankopen en aankoopbeleid. Het aanbod van PROCLIM stelt de nieuwe raamovereenkomsten van het provinciebestuur open voor geïnteresseerde lokale besturen.Het team bestaat uit 6-tal personen.

Het team Overheidsopdrachten van de Beheerscel Beleidsdiensten geeft aan een 14-tal inhoudelijke beleidsdiensten administratieve-procedurele ondersteuning bij het voorbereiden en uitvoeren van hun overheidsopdrachten. Het team bestaat uit een 7-tal personen (inclusief de teamcoördinator). Je neemt deze rol op in nauwe samenwerking met de andere teamleden, met collega's en leidinggevenden van de inhoudelijke diensten, met de advies- en controlediensten (vooral de Cel Overheidsopdrachten bij de Griffie en de dienst Interne Financiële Controle bij de Directie Financiën) en waar nodig ook met de collega's van de Centrale Aankoopdienst.

Standplaats

Provinciehuis, Universiteitslaan 1, 3500 Hasselt

Functie-inhoud

  • Je maakt deel uit van een netwerk/team van aanspreekpunten en experten Overheidsopdrachten in het algemeen en/of van aankoop van goederen/producten en diensten in het bijzonder.
  • Op basis van de noden en wensen van de verschillende klanten/doelgroepen vertaal je de bestelbehoeften naar concrete overheidsopdrachten.
  • De administratieve-procedurele zijde van de opdrachtdossiers bereid je op een correcte wijze voor, volg je zelfstandig en consequent op en rond je optimaal af, met als doel een zo transparant en efficiënt mogelijk aankoopbeleid.

Functievereisten

  • Je beschikt over een bachelordiploma.

In de functiebeschrijving deskundige Overheidsopdrachten Centrale Aankoopdienst vind je een gedetailleerd overzicht van het functiedoel, de resultaatsgebieden en de competenties.

In de functiebeschrijving deskundige Overheidsopdrachten Beheerscel Beleidsdiensten vind je een gedetailleerd overzicht van het functiedoel, de resultaatsgebieden en de competenties.

Algemene toelatingsvoorwaarden

De kandidaten moeten:

  • een gedrag vertonen dat in overeenstemming is met de eisen van de functie waarvoor ze solliciteren
  • de burgerlijke en politieke rechten genieten
  • medisch geschikt zijn voor de uit te oefenen functie, in overeenstemming met de wetgeving betreffende het welzijn van de werknemers bij de uitvoering van hun werk
  • voldoen aan de vereisten over de taalkennis opgelegd door de wetten op het gebruik der talen in bestuurszaken, gecoördineerd op 18 juli 1966.

Aanbod

  • Een dynamisch team
  • Een flexibele en multidisciplinaire werkomgeving
  • Mogelijkheden om creatief te zijn en jezelf te ontplooien
  • Een contract van onbepaalde duur
  • Een brutomaandloon van minimum 2 412,48 – maximum 4 064,97 euro 
  • Een interessante verlofregeling
  • Een aantrekkelijke pensioenregeling
  • Maaltijdcheques
  • Een gratis hospitalisatieverzekering
  • Tal van andere troeven o.a. een Bokrijkabonnement voor jou en je familie, mogelijkheden tot fietsleasing, …

Voor meer info over het aanbod, surf naar de veelgestelde vragen.  

Hoe solliciteren?

Stuur je sollicitatiebrief uiterlijk 31 juli 2018 samen met een uitgebreid curriculum vitae (met postadresgegevens) en een kopie van je diploma naar de provincie Limburg:

  • per post: Directie HRM, provincie Limburg, Universiteitslaan 1, 3500 Hasselt
  • per e-mail: vacatures@limburg.be.

Vermeld duidelijk voor welke functie je solliciteert.

Selectieprocedure

De selectieprocedure bestaat uit 2 onderdelen.

  • Een schriftelijke proef met aandacht voor o.a. de kennisgebonden competenties en de leidinggevende vaardigheden. De kandidaten moeten 50 % behalen om door te stromen naar de volgende proef, het gesprek.
  • Een gesprek waarin de geslaagde kandidaten beoordeeld worden op vlak van motivatie, inzicht, aanpak van relevante situaties. De kandidaten moeten 50 % behalen op de mondelinge proef.

In totaliteit moeten de kandidaten 60 % behalen om geschikt te worden bevonden voor de functie.

Wervingsreserve

Voor deze functie wordt een contractuele wervingsreserve deskundige Overheidsopdrachten aangelegd. Dit betekent dat als je geschikt wordt bevonden, je opgenomen wordt in de wervingsreserve. Deze wervingsreserve is geldig voor minimaal 2 jaar en kan verlengd worden tot maximaal 4 jaar.

Meer info

Voor informatie over de selectieprocedure, de arbeidsvoorwaarden, … kun je terecht bij Rebecca Huysmans, bestuurssecretaris, Afdeling Loopbaanbegeleiding - Directie HRM, Universiteitslaan 1, 3500 Hasselt, rebecca.huysmans@limburg.be, vacatures@limburg.be, tel. 011 23 78 37.

Voor informatie over de inhoud van de functie kun je terecht bij:

Ellen Triangle, afdelingschef Centrale Aankoopdienst, ellen.triangle@limburg.be, tel. 011 23 79 52

Mietje Reckers, bestuurssecretaris Beheerscel Beleidsdiensten (teamcoördinator Overheidsopdrachten), mietje.reckers@limburg.be, tel. 011 23 73 65.

Ontdek je job bij de provincie Limburg!

Wil je samenwerken met toffe collega’s? Sta je met plezier Limburgers te woord? Wil je groeien in je functie? Wil je een stempel drukken op Limburg? Dan is werken bij de provincie Limburg of één van haar instellingen zeker iets voor jou.

We selecteren op basis van je competenties. We maken geen onderscheid op basis van je leeftijd, je geslacht, je etnische afkomst, je geloof, je handicap of je nationaliteit.